Gratis verzenden

Vanaf 50 euro

Snelle verzending

Voor 16:00 besteld is dezelfde dag op de post

Klantenservice via WhatsApp

06 30 77 06 11

Echte winkel

Levering uit onze eigen winkel voorraad!

Veelgestelde vragen

 

1. Bestellen

1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel dat je graag zou willen bestellen. Kies de juiste maat en het juiste aantal. Het artikel wordt nu in de winkelwagen geplaatst. Daarna ga je direct en het winkelwagentje. wil je nog verder winkelen? Dat kan door terug te gaan naar de kleding pagina. Wanneer je klaar bent met winkelen ga je naar het winkelwagentje rechts boven in de balk naar het logo van ‘Elke Fashion’. In het winkelwagentje kun je eventueel nog wijzigingen doorvoeren. Is alles naar wens? Kies dan onderaan de pagina op de juiste verzend- of ophaalwijze. Klik dan op de knop doorgaan naar afrekenen. Ben je een terugkerende klant en heb je een account? Log dan in. Zo niet, dan vul alle gegevens in die nodig zijn om jouw order af te ronden. Wil je voor de volgende keer een account aanmaken? Vink dat het blokje aan “een account aanmaken?”  Kies daarna de betaalwijze en klik op de knop “bestelling plaatsen”.

1.2 Komen artikelen die uitverkocht zijn weer opvoorraad? 

Sommige artikelen komen weer op voorraad, houd onze webshop in de gaten.

1.3 Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen? 

Misschien heb je per ongelijk het verkeerde mail adres ingevuld of is de mail in de spam terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Klantenservice: 06 30 77 06 11 of

1.4 Kan ik na het plaatsen van een bestelling nog wijzigingen doorvoeren? 

Na het plaatsen van jouw bestelling start er automatisch een bestel proces om te zorgen dat jou bestelling zo snel mogelijk klaar is voor verzending. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om online wijzigingen door te voeren. Indien je een ander artikel wenst te ontvangen raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Of neem gelijk even telefonisch contact met ons op.

1.5 Zijn artikelen altijd op voorraad? 

Wij werken met onze eigen voorraad uit de winkel. Daardoor kan het voorkomen dat een artikel op het moment van je bestelling net verkocht wordt in onze winkel. Als dit het geval is nemen wij zo snel mogelijk contact op en zorgen voor een passende oplossing. Klantenservice: 06 30 77 06 11 of

 

2. Betalen

2.1 Wat zijn de betaalmethodes?

Wij hanteren de volgende betaalmethodes:

– IDEAL

2.2 Hoe gebruik ik een kortingscode? 

Op de pagina van het winkelwagentje kun je je kortingscode invoeren. Klik daarna op de knop “toepassen”. Heb je een cadeaubon uit onze winkel? Deze is helaas alleen in te leveren in onze winkel en niet online.

Het is niet mogelijk om kortingscodes en/of giftcards te gebruiken op sale artikelen.

3. Bezorgen

3.1 Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden gratis verzenden aan voor bestellingen vanaf €50 binnen Nederland. Plaats je een bestelling onder de €50? Dan rekenen wij €7 verzendkosten.

3.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel? 

Ja zeker, dat kan! Je kunt ervoor kiezen om de bestelling af te halen in onze winkel in Hengelo Gld. Kies voor deze optie in het winkelwagentje. Je bestelling ligt dezelfde dag nog klaar in onze winkel.

3.3 Wat is de levertijd van de bestelling?

We streven erna om bestellingen die voor 16:00 geplaatst zijn dezelfde dag te verzenden. Bestellingen die op zondag of maandag geplaatst zijn worden dinsdag verstuurd.

3.4 Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen? 

Neem contact op met onze klantenservice en we zoeken samen naar een passende oplossing. Klantenservice: 06 30 77 06 11 of

4. Retourneren

4.1 Hoeveel dagen heb ik het recht om te retourneren? 

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Bij ons heb je 14 dagen, na ontvangst, de tijd om je bestelling te retourneren.

4.2 Wat zijn de retourkosten?  

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Kies zelf de vervoerder waarmee je het pakket wilt retour sturen. De bestelling verpakken samen met de pakbon in originele verpakking. Retourneren in onze winkel is ook mogelijk, dit is gratis!

4.3 Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt? 

Zodra onze winkel jouw retour heeft ontvangen verwerken wij deze binnen 1 tot 4 werkdagen. Daarna ontvang je een terugbetaling op de door jouw gekozen betaalmethode.

4.4 Ik heb geen retourformulier ontvangen wat nu? 

Dit klopt, er zit geen retour formulier bij jou bestelling. Wil je graag een item retourneren? Dat kan, stuur deze op eigen kosten retour naar:

Elke Fashion
Raadhuisstraat 4
7255BM Hengelo Gld.

De bestelling verpakken samen met de pakbon in originele verpakking.

4.5 Kan ik een item ruilen? 

Je kunt helaas niet aangeven om een item te ruilen. Ons advies is om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop.

4.6 Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen? 

Jazeker, dat kan! Voeg dan wel van de bestellingen de pakbonnen toe en verpak alle items samen is één verpakking.

4.7 Kunnen afgeprijsde artikelen ook retour? 

Jazeker, mits ze ongedragen zijn en met de kaartjes er nog aan bevestigd. Bij ons heb je 14 dagen, na ontvangst, de tijd om je bestelling te retourneren. Zodra onze winkel jouw retour heeft ontvangen verwerken wij deze binnen 1 tot 4 werkdagen. Daarna ontvang je een terugbetaling op de door jouw gekozen betaalmethode.

4.8 Ik ben mijn pakbon kwijt, kan ik mijn bestelling nog retourneren? 

Jazeker, voeg alleen wel een briefje toe met jouw gegevens:

Naam, ordernummer, telefoonnummer en e-mail.